Kobieta natrafiła na oszusta internetowego

Kobieta natrafiła na oszusta internetowego

Osoba z powiatu ostrołęckiego dokonała zakupu głośnika przenośnego w serwisie internetowym specjalizującym się w telefonach i sprzęcie audio. Całkowity koszt za produkt przekazała na konto bankowe sprzedawcy, jednak do dzisiaj nie otrzymała głośnika ani swoich pieniędzy. Ponadto sprzedawca nie reaguje na jej telefony.

Powinniśmy być ostrożni, gdy ufamy sprzedawcy. Przed dokonaniem zakupu w sklepie internetowym sprawdźmy jego wiarygodność, szukając adresu i numeru kontaktowego. W razie jakichkolwiek niepewności zawsze możemy zadzwonić.
Dokonując zakupu z aukcji internetowej, powinniśmy przyjrzeć się komentarzom na temat sprzedawcy. Jeśli nie ma żadnych pozytywnych opinii lub jest ich bardzo mało, powinno to wzbudzić naszą szczególną ostrożność.
Płacąc kartą kredytową, upewnijmy się, że połączenie internetowe jest bezpieczne, a do przesyłanych danych nie dostaną się osoby niepowołane. Powinniśmy korzystać ze znanych portali płatniczych, a przed potwierdzeniem transakcji upewnić się, że na zamówieniu widnieje ten sam numer konta.